Tusen Trädgårdar
-
Här har jag återigen fallit för frestelsen och anmält vår lilla trädgård
till Tusen Trädgårdar så gissa vad jag håller på med under dagarna. Jo,
klipper bo...
1 dag sedan
Ett härligt sommarfönster i väntan på våren. Det måste kännas som man satt uppe i trädet när man ser ut genom det fönstret.
De första "felplacerade" föremålen utgörs av ett antal kristallkronor som hängts upp i Stadsparken som en mycket vacker och annorlunda vinterinstallation.Den tredje saken som har hamnat fel får bli den lilla snäckan från i somras som hade förirrat sig upp på min rosenbok.....passar väl bra så här på startdagen för bokrean.
Fler tolkningar hittar ni här


Den tredje blir doften av hästar...har ni tänkt på hur gott de doftar om man får möjligheten att snusa på dem, varma och mjuka dessutom.
Fler dofttrissar hittar du här hos Helena