onsdag 7 december 2011

Fototriss:....Röd!

en röda färgen umgås jag ganska försiktigt med för det mesta men nu vid denna tid kan även jag riktigt frossa i rött.......och visst är det vackert med........




.....en gammal rödvit kökshanduk över ryggstödet på den julröda köksstolen.





Mitt käraste röda är min gamla goa bil som tagit mig runt på mycket skoj och vackert i ur och skur i många år...sedan 1994 närmare bestämt. Jag håller tummarna att den skall hänga med ett tag till även om jag inte alltid varit så snäll mot den.





En röd pepparkaksburk är detta års nyförvärv (City Gross minsann!) och den pryder verkligen sin plats i mitt julkök.


4 kommentarer:

Tankar vid midnatt sa...

Snyggt! Gillar rött skarpt!

Helens trädgård sa...

Juletid kan man frossa i röda färger :=)
Fina motiv på bilderna.
Önskar dig en härlig kväll!

Ninnis sa...

Snyggt !!! Rött hör julen till. Vilken fin burk för pepparkakor som du hittat.

Kram Ninni

Olga T sa...

Vackra röda bilder! Pepparkaksburken blir min favorit.