söndag 22 september 2013

Fototriss: Härliga höst........

 
.....min favoritårstid.!!!!  Skogen och naturen klär om i lysande gula färger.
 


 Jag plockar in de sista blommorna i trädgården och får ta vad det finns och det blir ofta helt andra färgkombinationer än på sommaren när det är möjligt att färganpassa buketten, men jag vet inte om detta inte är vackrare......?


 
Skörden är också något man kan bli helt lycklig över. Att gå och plocka ner vackra fina äpplen i det fuktiga mjuka gräset som vi gjorde idag är helt underbart. 

 
 
 Ha en fortsatt Härlig höst och titta in här om du vill se fler härliga höstbilder.




8 kommentarer:

jeanette sa...

Blev otroligt sugen på ett äpple när jag såg dina bilder.

Benita sa...

Härliga höstbilder! :)

Lotta sa...

Fin tolkning, det är så vackert när löven bildar gula mattor på marken och blomkorgen är bara sååå läcker!

Pialotta sa...

Härliga Höstbilder som talar sitt Höstiga språk ... tänk att ha den möjligheten att plocka ner äpplen från sin egen tomt ... Vilken lycka :)

Elisabeth sa...

Fina höstbilder! =)

Freja sa...

Jag älskar hösten, så för mig är det en härlig höst och en härlig triss!

Jah Hollis sa...

Vackra och färgsprakande höstbilder i din triss. Härligt äpple. :-)

Nässelblom och choklad sa...

Den varma färgskalan är underbar och den passar årstiden. Man omsluts av en härlig känsla i naturen just nu. Fina bilder!