tisdag 12 december 2006

Nalle


Detta är Nalle. Han var min bästa vän. Han finns tyvärr inte längre, men ofta kommer jag att tänka på honom och då saknar jag honom mycket. Det är några år sedan han lämnade mig men jag glömmer aldrig honom. Jag fick ha honom i 18 år så egentligen skall jag inte klaga. Jag har så många roliga och fina minnen av honom så på det sättet lever han fortfarande. Jag har många gånger varit sugen att skaffa en ny katt men har ännu inte gjort det. Kanske gör jag det en vacker dag.

2 kommentarer:

LISEN sa...

Hej, har just hittat hit. Fin blogg!

Tänk vad saknaden efter ett älskat husdjur kan vara stor. Jag växte upp med två mysiga katter och det tog lång tid innan jag slutade tycka mig se dem ligga på sina älsklingsplatser.

Numera har vi en härlig hund och vi hoppas så klart få henne lääänge.

Har just hittat din blogg och jag kommer snart tillbaka :)

Kattfot sa...

Så fin han var din Nalle. Skönt att du har alla goda minnen kvar av din bästa vän :-)