lördag 10 september 2011

Min höstträdgård!



Efter regn, blåst, kyla och värme är det nu en skön höstkväll. Mjuk fin luft och molnfri himmel som ger löften om en fin dag i morgon.



Här kommer så några blandade bilder från min höstträdgård som på vissa ställen är mer eller mindre djungelliknande efter allt regnandet.


















Ha en skön och mysig helg. Jag skall få hjälp att byta min dator i morgon och det är alltid lite skräckinjagande. Håll tummarna att det går bra......om det gör det så ses vi snart igen.

4 kommentarer:

Poppins sa...

Du har fortfarande mycket vackert i din trädgård. Hos mig är det dystrare, tycker jag. Var ute och slängde flera krukväxter som tröttnat på regn och blåst. Konstigt nog trivs basilikan fortfarande.
kramar från Poppins

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Härliga höstbilder du bjuder på, visst är det gott sådanahär goa dagar som vi har nu! Lycka till med datorn.

letrecivette sa...

Oh..I'm very happy to meet your blog! It's wonderful!
Have a great week! Monica

Birgitta sa...

Så underbara och inspirerande bilder från din trädgård, såå vackert!

Kram Birgitta