fredag 9 juli 2010

Fredag

Penséefrossa blir det idag. Det verkar kanske helt knasigt så här mitt i sommaren. Vårens alla vackra och efterlängtade penséer har de flesta för länge sedan gått på komposten . Det är nu som de frösådda penséerna får ta deras plats. Det är otroligt vilken vacker liten blomma penséen är om man går riktigt nära. Får jag presentera detta årets frösådder.





Min absoluta favorit som jag haft i flera år "Frosted Chocolate".




Nästan svart är "Black jack".




En riktig raring "Terracotta".




Häftiga färgkombinationer "Monkey business".

Ha en skön helg!!

3 kommentarer:

Rajson sa...

Vilka fantastiska så raringar!Har aldrig sett liknande, blir sugen till sådd nästa vår!
Ha det gott!

Mies Balkong sa...

Oooo, vilka penséer! 'Monkey Business' är ju för läcker och 'Terracotta' ser ut som massor av sura bebisar med mustasch! Så sött! =))
/Marie

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Vilka fina penséer du drivit upp!!! De med bruna inslag har jag aldrig sett förr - mycket snygga! Var har du köpt dina fröer.....?

Ha en fin dag!
Kram Charlotte