söndag 12 februari 2012

Fototriss....så ser det ut där jag är idag!


Den första snön på länge föll inatt och i morse möttes jag av en vit trädgård. Vackert, men för mig som längtar efter våren var det inte så kul.


Kyla har det varit länge och isen har så smått börjat lägga sig vid stranden. Det var en grå dag och vårt gamla fina kallbadhus stod så vackert i det grå ljuset.


Massor av råkor hade samlats på stranden och jag lyckades skrämma upp dem och hela luften fylldes av flygande svarta fåglar. Häftigt á la Hitchcock!

9 kommentarer:

Pialotta sa...

Häftigt med alla fåglarna på tredje bilden :)

Kicki sa...

Tycker badhuset ser häftigt ut mot det gråa, men absolut inte lockande..inte nu! Fin triss du fick till!

Annie sa...

Fint gammalt badhus/badbrygga!

Joormen sa...

Det var fina foton alla tre men jag gillar ettan mest. En bra triss.

Ninni sa...

Vad fina de små badhushytterna är mot det gråkalla havet och himlen! Fast jag förstår dig...nu kan det räcka med snö. Nu vill vi ha vår! Men det verkar som om vi ska få ännu mera snö här inatt...
Må så gott!
Kram Ninni

Me and my dark secrets sa...

Härlig och fin triss!

Jenny sa...

Riktigt härlig triss med fina bilder!

Anneli sa...

Superfin triss!
Tycker om alla bilderna och hur du tolkat temat =)

Olga T sa...

Har nog aldrig riktigt tänkt på ert kallbadhus faktiskt. Måste göra det. Fastnade lite extra för den bilden.