lördag 3 juli 2010

Vilken varm dag......

....det har varit idag. Man söker verkligen efter skugga en dag som denna.....men oj, vad allt växer!






Några som däremot gillar värmen är pellisarna...här några "gamlingar" som njuter i solen.



Ett loppisfynd (ja, jag och mina loppisar!!) som jag gjorde i veckan. Två fina ganska små korgstolar som passade precis till vår pyttelilla uteplats vid trappan. Billiga var de också (50:-).



Den första pallkrageodlade potatisen är upptagen och var jättegod.


Ha en skön söndag, om det inte blir för varm så kanske jag besöker Rosdagarna på Fredriksdal i morgon..

1 kommentar:

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Ja nu är det vaaaarmt!!!! Känns verkligen ovant... Men nu ska vi inte klaga utan vara glada för värmen. Man vet aldrig hur länge den stannar :-) Åh vad gott med årets första egna potatis. Jag får nog vänta kanske 1 vecka till, men sen så.....

Ha en bra vecka!
Kram Charlotte