tisdag 17 juni 2008

Tisdagstema Ögon

Ögat är ju själens spegel säger man och har man ett sådant vackert öga så måste man ha en lika vacker själ även om man "bara" är en liten katt.

Fler tolkningar av temat hittar du här.


PS. Detta var mitt 300:ade inlägg.....tänk att att det blivit så många och så roligt som det har varit hela tiden, att få sätta ord och bild på sina tankar och funderingar och lägg där till all positiv respons som jag fått. Det gör att man växer som människa. Kram till alla min goa bloggläsare.

6 kommentarer:

Lena sa...

Många djurbilder har det blivit på temat idag, men den här var nog den flottaste. Riktigt tjusig. KRAMEN!

Rajson sa...

Fint foto på en vacker katt!
GRATTIS till 300 jub!
Visst är detta kul,de som inte provat blogga tycker man är lite knäpp!Tyvärr har jag lite omt om tid just nu men får spara foton till höstrusket!
Fina foton från dina trädgårdsrundor!Var själv en snabbis i Arild på vägen till Mölle Golfbana.Oj vad fint det blommade där.Rosorna var oerhört fina.Måste ligga bra till klimatmässigt på lä sidan av Kullaberg.
Måste göra ett nytt besök senare i sommar i den regionen.Har stuga i Halmstad så det är ju inte så långt!
Ha en skön midsommar!

Anonym sa...

Det ser ju ut som en riktig tiger:) Fint foto!

Karin sa...

Vilken underbar tolkning och bild. Ett bra sätt att fira ditt 300 inlägg på. :) Jag hoppas att det blir många fler...

Ha en skön vecka! Kram Karin

Anonym sa...

Läcker bild!

Lotta 8`) sa...

Fin bild på katten och dess ögon =) Grattis till 300-inlägget =) och jag hoppas det blir många, många fler... Visst är det roligt med blogg och jag som blivit bekant med fotandet på köpet, tycker det bara blir roligare och roligare.. =)
Oj - trädgårdsmästarebostället får det ju absolut bli nästa år!! Tack för titten och vilka fina bilder du tar! Önskar dig en riktigt trevlig midsommarhelg, kram 8`)