lördag 22 september 2007

Höstdag!

Tack alla söta rara människor som läser och kommenterar i min blogg. Det är så roligt och inspirerande, speciellt när man själv känner oinspirerad. Ibland tycker man att tiden bara går så fort och att det inte händer så mycket som är värt att skriva om. Men lugn det är nog övergående. Med hjälp av era glada tillrop så kommer jag alltid tillbaka.

Vill visa en bild av mitt växthus i höstskrud och bakom det står katsuran som bara blir vackrare för varje dag.


Här är en bild på en vacker ros som jag köpte för att ge bort i födelsedagpresent till den dam som fyllde 85 år. Det är en Austin-ros och heter 'Golden Celebration' är inte det ett passande namn så säg.

Jag ville bara visa dessa bilder för att ni skall se att jag fortfarande är med er. Ha en skön och förhoppningsvis solig höstsöndag så återkommer jag med fler bilder i morgon.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt med ett livstecken! Det märks på många bloggar (även min) att tiden springer iväg just nu. Men jag tror som du att det är övergående. :) Ditt växthus ser så mysigt ut och jag ser att katsuran bakom börjar ändra färg. Har nog tidigare skrivit om att katsura är ett av mina önsketräd. Kanske nästa vår!? Rosen är verkligen ljuvlig. Härlig bild! Ha en fin höstvecka med förhoppningsvis soligt väder. Kram

Anonym sa...

Vacker ros! Och vad härligt det ser ut med ditt växthus i höstskrud. Katsura är mitt favoritträd...

Marina sa...

Det ser veklligen härligt ut på din växthus bild. Så där höstigt mysigt. Vi har en katsura på jobbet men den har inte börjat skift färg ännu (bara lite).

Lusthuset sa...

Idag har det varit så skönt väder, inte sol precis men faktiskt riktigt varm, kunde sitta ute och fika och äta middag...mysigt! Katsuran ändra fär dag för dag, den är så vacker. Ha en skön vecka. Kram allesammans.

Poppins sa...

Som jag också skrivit, så springer tiden iväg och man hinner inte riktigt med allt. I somras åkte vi omkring och upplevde så mycket, nu hinner man bara jobba... Men jag ser alltid fram emot dina inlägg, du har alltid något intressant att skriva om och några vackra foton att visa upp.
kramar

Lusthuset sa...

poppins: Tack snälla du för att du tycker om mina små bidrag. Jag tycker själv att det är så stimulerande att försöka beskriva och i bild visa det jag tycker om. Ibland skuttar tiden bara iväg och så har det plötsligt gått en vecka. Ha det bra. Kram till dig också.