onsdag 5 mars 2008

Ordlös Onsdag

Kungsängsliljor



Mer ordlös onsdag hos Krokofanten in France

17 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

Oh, jaaa, snaaart är vi där! Fantsatisk känsla i bilderna

Anonym sa...

Åhhhh min landskapsblomma, den är så fin kungsängsliljan. Väldigt vackert fotograferad! Som jag helt plötsligt kom att längta efter våren :)

Ninni sa...

Vilka ljuvliga bilder! Jag kommer på undan för undan att jag har hur många favoritblommor som helst tror jag...Men Kungsängsliljan ligger högt på topplistan.

Nässelblom och choklad sa...

Vackra bilder. Missade ordlös onsdag idag, då internet inte fungerade.

Åsa sa...

Min favvisblomma! - tills liljebaggarna invaderade landet ;-)
Fina bilder!

Helene på Rörvik sa...

Vackert! en av mina favoritblommor:)
Ha en bra dag!
Helene

Anonym sa...

Oj sden ser nästan overklig ut, fin!

Ninnie sa...

Andlöst vacker bild! Tänk att det finns rutiga blommor...

Kattfot sa...

Så vacker, så vacker! Ha det så gott. KRAM

Pumita sa...

Läckra bilder! Såg såna där blommor hos blomsterhandlaren häromdagen och undrade just vad det var för några. Nu fick jag svaret. :)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

VACKRA!!!!

Kram Millan

maloppa sa...

Älskar den blomman men har inte lyckats få den att ta sig hos mig. Får nog göra ett nytt försök...
Ang ditt förra inlägg så är promenader med hunden i skogen med efterföljande picnic oxå en favorit fritidssysselsättning...
Härliga bilder!

Lotta 8`) sa...

Mmmm så fina foton på favoriten :) Jag har hos mig sett lökarna sticka upp så nu väntar jag... 8`)

Anonym sa...

Otroligt vackra blommor!

Anonym sa...

Lusthuset - vilken fin och charmig logotyp du har gjort, flickan med den fina rosetten i håret
- underbar!
Kram från Veras mamma som hälsar att guldklipmen nu är på bättringsvägen

Poppins sa...

En nästan ordlös kommentar:
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
:)

Karin sa...

Underbara bilder på en underbar lök/blomma! :) Ser att du har ny påskig header. Läcker den med! Jag hoppas att du får en fin helg.

Kram Karin