onsdag 19 mars 2008

Ordlös onsdag

Naturens egna påskägg!

Mer ordlös onsdag hos Nejma i Marocko

15 kommentarer:

Anonym sa...

Du har så rätt. Vilken vacker bild på videkissarna. // Solan

Rajson sa...

"Sov du lille videung...." I natt blir det kallt för dessa små ägg.
Fyndigt och vackert!

Wickans värld sa...

Åh, va söta! Det var länge sedan jag tog in vide!! Har nästan glömt hur vackra dom kan vara!

Anonym sa...

Så fin bild! Glad Påsk!!

Anonym sa...

Åhhh vad fint!

Karin sa...

Bilden är verkligen fin och videkissar är underbara. Ska införskaffa några imorgon tror jag. Ha en fin skärtorsdag!

Kram

Admin sa...

Det var verkligen vackra påskägg - Glad påsk från Thailand!

Anonym sa...

Dom är vackra, men dom ser allergiframkallande ut. Tack och lov är jag inte drabbad.

Malin sa...

Små videkissar...så söta och så mjuka...ser verkligen ut som små ägg...

Kram från Malin

Lotta 8`) sa...

Läcker bild - verkligen en påskbild. Ha en bra helg och Glad Påsk på dig :)

Poppins sa...

Ja, det var ju kul tolkning!
Ha en bra påsk! Håller tummarna för att vi alla har tur med vädret och kan ut på konstrunda.
kramar

Anonym sa...

Vilken häftig bild! Hur fin som helt, du tar så fina kort!

Du var en av de första sex som lämnade en kommentar i mitt inlägg om luktärter! Om du skickar mig din adress så skickar jag en påse med luktärtsfrö till dig! Maila mig på; fruolrup@gmail.com

Trevlig helg & sköt om dig! /Veronica

Åsa sa...

Ja det var fina "naturägg" :) Härligt. Tänkte först att det var i tidigaste laget men du kanske har videkvistarna inomhus?

Snyggt fotat!

Anonym sa...

Å så flotte naturlige påskeegg du viser fram :)

Glad påske fra meg, Mette :)

Annie - Annalunda sa...

Så vackert....

~Annie