fredag 21 mars 2008

Vill bara önska alla en riktigt .....


7 kommentarer:

Annie - Annalunda sa...

Åhhhhh vilken härlig VÅRLIK bild!!!! Här är det riktigt oväder...jag öppnade dörren nu men fick snabbt stänga igen.... usch...

Ha det gott i påsk!

Kram Annie

Lotta 8`) sa...

Glad Påsk på dig själv :) Och vad fina Penséerna är i emaljbyttan! Ser verkligen våraktigt ut - det är mer än vad det är ute i snö... :) Ha en go helg 8`)

Poppins sa...

Vilken härlig äggsamling. Men hur kunde du lämna Linneaträdgården UTAN ägget i luffarslöjd? Det var där jag köpte mitt, blev så förtjust i det.
Vi var också runt i nordvästra delen av Skåne eftersom väderutsikterna var så dåliga. Tänkte det var bäst att hålla sig hemmavid. Så vi var kanske på Linneaträdgården ungefär samtidigt?
Önskar en riktig glad påsk.
kramar från vännen Poppins

Karin sa...

Vilket ljuvlig stilleben! Härliga färger. Jag hoppas du får en mysig och god påsk! Kramar Karin

C De-sign sa...

HÄRLIG BILD och GLAD PÅSK-KRAM fr C

Anonym sa...

Önskar dig detsamma och min påsk har varit god! Jag sitter här mätt och belåten...maten god och mycket godis...
Ha en fortsatt go´helg!

Karm från Malin

JULIEK sa...

Hoppas du har haft en jættefin påsk : )